Människor som jag inte kommer släppa taget om.....

Ibland har man tur att träffa de människorna...
de människorna som får dig att skratta, får dig att le...
Får dig att känna dig välkommen, tar in dig i deras lilla grupp....
Man får vara en del av en vänskap...

Vissa människor glömmer man samma sekund de vänt ryggen...
Andra människor gör ett avtryck... ett avtryck som består...

Det finns människor som under bara ett halvår gjort ett stort avtryck i mitt hjärta..
När vi pratade var vi som en enda stor familj... gnabb.. retades... (eller ja okej alla mobbade mig för att jag är hungrig ;)
Vi fikade.. åt frukost.. ett halvår som innehöll mer skratt än jag någonsin hade vågat drömma om...

När man senare åker bort.. och får läsa så fina saker ... får höra att de faktiskt saknar mig ....
då blir jag bara helt varm..... FÖR JAG SAKNAR ER MED...!
Hade jag fått hade jag varit på båda ställen... hade jag kunnat! hade jag gjort det...

För jag fick en extra mamma, en extra farmor, en extra farfar ( haha) och en hm.... liten fredrik ... och hon med den fina magen...mysiga, underbara människor!

JAG SAKNAR ER..........  <3









Kommentarer
Postat av: Annika

Lilla söta helt underbara lilla loppan! Du har gjort avtryck i mitt liv med! Saknar dig så himla mycket.... kramilikram

2010-02-08 @ 21:13:26
URL: http://hickamenicka.blogg.se/
Postat av: Magen

♥ ♥ ♥ ♥.....Underbara Lulu! Hoppas du har det bra. Vi önskar inget hellre än att du kunde varit på båda ställena tro mig.

Puss & Kram

2010-02-09 @ 14:16:23
Postat av: Annika

Var e duuuuuuu!!! Jag saknar dig juuuu!! <3

2010-03-24 @ 07:15:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0