Tips på en super bra sminkblogg! ♥

Blogg lisenloppan :Lisen, Tips på en fantastisk sminkblogg!



Hittade häromdagen en sminkblogg som är helt fantastisk. Jätte bra smink och hudvårdstips, både till vardags och till fest. Dessutom jätte snygga sminkningar och videobloggar och hur man får till även de enklaste sakerna som att lägga en riktigt bra bas. Jag blev överlycklig!


Gå in och se hennes blogg, http://blogg.veckorevyn.com/lindas-sminkblogg/

Jag hittade en klar favorit, Lars Wallins lipgloss Peggy. Otroligt snygg färg!


Nu sitter jag här på jobbet, snart gäller de... klockan 4 blir jag hämtad av Henrik och vi åker upp mot Göteborg.. och infohelgen..


Jag är väl nervös men mer för töntiga saker så som hur folk ska tycka jag är, om jag är sämst av alla fysiskt och om jag kommer hitta från regementet till bussen hem... haha


Jätte skönt att prata på facebookchatten med en tjej som även hon ska upp dit, Mikaela.. jätte trevlig (och det känns som om vi är jätte lika vilket är super kul) Vi får väl se.. fortsättning följer, det kanske blir super super kul vem vet?


Jag har bakat saftiga saffransbröd som typ är sockerbullar fast med lussesmet.. mums! Så nu är kollegorna glada!


Ha en bra dag Puss och Kram L


wish me luck♥


Kommentarer
Postat av: Annika

Jag e jätte glad o I wish u luck!

2009-11-20 @ 11:23:14
URL: http://hickamenicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0