På jobbet 07.05 ♥

Efter en mycket hektisk helg sitter jag här i mitt vaktmästeri (får jag säga mitt) och tycker lite smått synd om mig själv. Mamma Anka och Fredde är redan på plats vilket är trevligt! Mamma Anka e uppe varje morgon och här och öppnar klockan 7, det är mäkta imponerande! :)

Helgen har gått otroligt snabbt, känns som det var igår som jag blev upphäntad här på jobbet av Henrik (ifrån Kivik) och vi gav oss iväg mot Västra Frölunda. Ibland är det egentligen helt otroligt hur man kan klicka med andra människor, vad är oddsen för att man ska kunna ha kul och likna någon annan som man aldrig har träffat!?

Vi hade skit kul i bilen på väg upp, bara det att han körde som en galning och låg i 140, 2 meter bakom bilen framför och tryckte.. och jag vågade ju inte säga till honom när jag knappt kände honom. Efter en timme så säger han: -Alltså jag är ledsen att jag kör som jag gör men vi har jätte bråttom. Vi skulle träffa de andra på Rumpan Bar och äta middag... (Till historien hör att han hade haft körkort i en månad, vilket jag inte visste från början)

Sedan träffade vi Mikaela och Oscar x  2 från den kungliga hufvudstaden på Rumpan Bar... en bar som jag endast trodde fanns i min källare (min brors snygga bar), men tydligen fanns det en till... 
Det var så sjukt härligt att ha träffat de andra och pratat så de kändes lite som man kände varandra.. annars hade jag kommit dit själv och då hade det kunnat gå hur som helst.... Tack gode gud för det!!

Mikaela var jätte härlig och vi hade skit kul i helgen så det känns jätte bra! Så summa sumarum tror jag att det kommer bli bra trots att jag undar vad jag gett mig in på (såklart) ... det kommer bli tufft, mycket tårar och mycket smärta, men tro fan att jag ska genomlida detta med flagfgan i topp!

Fortsättning följer...♥


Kommentarer
Postat av: Annika

Det kommer att gå jätte bra, jag är helt säker! o jag ska passa DITT VAKTMÄSTERI....

2009-11-24 @ 18:49:35
URL: http://hickamenicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0