Nu har jag övertaget....

Först skickar han inte ett enda sms på hela dagen... (där gick idén om att stänga av mobilen helt i kras)


Jaha tänkte jag ... men då när jag satt hemma i soffan och kollade på vänner hörde jag sms-signalen.. SHIT! sprang till mobilen och läste ett litet "förlåt-sms" - snabbt stängde jag av mobilen... nu kunde han ringa och få mobilsvar, nu visste han att jag var ledsen på riktigt!


Men vad händer sen... jag stack iväg till Gerda för att gymma... träffade en kille ifrån Sthlm som jag inte träffat sen vi var på språkresa i Scotland (2003!) .. jag hade en liten crush på honom då kan tilläggas...  Och då tänkte jag, ska jag gå fram och säga hej eller inte!?


Jag såg att han sneglade lite åt mitt håll, men shit va hemskt om vi står där mitt på gymmet och han bara "Ne.. ledsen .. vem är du!?" eller något i den stilen... Ne, svettig som jag var och inte i mina snyggaste kläder struntade jag i att fråga en gammal sommarförälskelse om han kom ihåg mig... lilla L... <3

Nog om det.. när jag sedan kom hem hade jag fått ett till sms där det stog "Förlåt"... stängde av mobilen... gick och tog en lång, varm dusch...satte på mobilen igen (ett ? hade han skickat)...


Allt var förstört.. han hade inte försökt att ringa mig.. ! Han trodde nu bara att jag ignorerade hans sms (vilket jag såklart också gjorde) men meningen var ju att han skulle tro att jag bara stängt av  min mobil hela dagen för att jag inte orkade prata med honom... Är jag konstig? Förmodligen

Jag hade sedan på mobilen hela natten utan att han ringde... 


Nu har jag nog övertaget trots allt... hoppas jag
Nu är jag sur bara för att jag vill vara det.. för att på något sätt sätta ner foten. Jag är snäll som ett lamm egentligen haha!


Nu är ska jag dela ut post i min lilla receptionist-outfit!
Vi fick super goda danska wienerbrödbullar av Fredde som fick tillbaka sitt körkort idag efter att ha haft en jkla otur med männen i blåuniform för 2månader sedan...


Now everything is back to normal... eller?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0