Kärlek är.... ♥


att tänka på någon hela tiden.. att bli glad när man tänker på någon

att kunna vara den du är och ingen annan... och när du vaknar upp på morgonen... utan smink och ser hemsk ut, så finns det någon där som kysser dig och säger att han älskar dig naturlig och utan smink
Är detta verklighet eller är det en drömvärld... ? ♥

För mig var det verklighet... nu är det min drömvärld...


Visst har jag fortfarande pojkvän, men nu mera kallar man vårt förhållande
LÅNGDISTANS FÖRHÅLLANDE....
och ja det suger!

Men vad kan jag göra? Ingenting... Bara hoppas på att de håller och fungerar att ha långdistans i 1,5år...
för snart ska jag in i lumpen och då är det jag som är borta ...
(Och då spelar det fan ingen roll om han bor kvar där uppe i L ! )

Och jag är borta i 11 månader..

Fast man måste ändå säga att man uppskattar tiden man är tsm på ett helt annat sätt än tidigare.. längtar hela tiden tills vi ses...

Om jag skulle ge ett tips till någon som ska inleda ett långdistansförhållande så skulle det vara att ha kontakt varje dag... Lite söta sms hit och dit... och VIKTIGAST av allt... Ringa innan den ena av er ska sova och säga Godnatt... det gör vi varje kväll..... ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0