Jag älskar min kusin! ♥

Och nu ska ni inte tro att jag älskar min kusin på fel sätt för det gör jag verkligen inte ! Haha!

Nä min kusin är så himla underbar och vi har alltid haft så himla kul ihop, men träffats alldeles för sällan!
Hon bor i Norge och jag i Sverige, och jag skulle inte kunna tänka mig en jul utan henne och resten av hennes familj. För mig är det bara JUL om den firas med våra familjer tillsammans. I år var det väldigt nära att det inte blev någon gemensam jul, och jag kan inte beskriva hur glad jag blev när de ringde och sa att de skulle komma :)

Min kusin är bra på alla sätt. Hon är snäll, omtänksam, rolig och såklart grymt snygg, hon är ju min kusin ;)
Haha, nä men jag gillar verkligen min söta kusin och jag är glad att hon finns. Tack för att du finns! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0