Jag älskar julen ♥



Julen
är den mysigaste högtiden utan någon som helst tvekan... JAG ÄLSKAR JULEN!

Måndag igen, helgen går alltid alldeles för snabbt! Nu har jag tänt mitt lilla söta röda ljus och satt en adventljusstake i fönstret och sitter och småmyser...
Idag kom en stor sänding med julstjärnor, heter de inte så de fina röda julblommorna?
Då blev det minsann julstämning i mitt frusna hjärta! :)

Helgen var super mysig, väldigt lugn, äta god mat, mysa med glögg och en massa tända ljus... Det är bara underbart! Började julshoppingen men tro f-n att det bara blev saker till mig till en början... det är såå typiskt mig så det är inte klokt. Men vi fick ihop lite saker i allafall men har myycket kvar....

Veckan kommer bli hektisk, mycket träning och mycket annat men det får ordna sig.... Advent får allt att bli mysigt och varmt...

Min söta lilla bror bestämde sig i går natt för att bege sig hem..!?? Hemlängtan..? Ingen vet väl riktigt varför men bokar man en flygbiljett från Sundsvall till Malmö mitt i natten så vill man nog väldigt gärna komma hem.... Ska bli mysigt...

Dock är hans rum numera övertaget av mig... + att jag sover i mitt gamla rum... Hans bar = halvt sminkbord... (väldigt bra sådant) Hade tänkt hinna fixa undan det men killen e redan hemma och jag är på jobbet så det gick inte... Aja..



Jul jul mysiga jul..... jag längtar♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0