Fundering nr 2!




Nu har jag sovit, nu har jag tänkt...
Mitt långa inlägg igår var inte mer än ett sätt att skriva av mig.. släppa ut tankar och funderingar.
Men vad inser jag när jag ligger och ska somna.... vad var meningen om inte personen som behövde läsa vad jag skrivit, ens vet om att jag har en blogg.... personen ifråga som jag självklart inte nämner vid namn kommer aldrig någonsin läsa vad jag skrivit....

Den enda som vet min blogg är Mamma Anka, det är verkligen ingen annan som vet om den. Jag har inte velat berätta om den för någon annan...  Kanske borde jag i smyg berätta för personen att jag har en blogg och hoppas på att personen läser mina gamla inlägg....

Hm... vem vet..kanske en idé?

En bra idé!


Nu sitter jag här på jobbet... imorgon ska jag till min älskling! ♥

Och stackars, stackars mamma Anka ska till tandisen... hoppas han är snäll annars, ja annars så slår jag ner honom det lovar jag..... För man muckar inte med mina arbetskollegor... dom e bäst! :)
Faktum är att jag kommer sakna Fredde, Berra, Mamma Anka och Faster Anka super mycket.... det kommer bli jätte jobbigt... Jag har haft så j-kla kul under min tid här, och jag hoppas att dom tycker detsamma! usch det är inte lång tid kvar nu....


Älskling älskling jag vill ha fredag nu.... (han vet ju inte heller om att jag har en blogg!)


Ska han få veta det tycker ni?



Kommentarer
Postat av: Annika

Ja, jag tycker alla ska få veta!

2009-11-30 @ 09:25:29
Postat av: Lulu Carter

Även Berra...? ;)

2009-12-01 @ 14:12:54
URL: http://lisenloppan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0