En helt vanlig tisdag... eller? ♥

Nu sitter jag här på jobbet, ute i mitt lilla söta vaktmästeri. Lite små kyligt och just nu står någon gubbe och håller på med frankeringsmaskinen, MIN FRANKERINGSMASKIN, undra vad han gör egentligen!?
Men han verkar kunna sin sak, kanske är frankeringsgubben själv?

Jag lär nog aldrig få veta de...

Jag och min lilla Älskling har bråkat..väldigt mycket igår... jag har på mobilen nu för att se om han smsar men jag tänker inte svara! Sen ikväll kommer jag stänga av mobilen så han inte kan ringa, så han ska förstå att jag är riktigt ledsen. Jag blev riktigt ledsen! Över en jävla skit sak. Sen gör han det bara värre och värre genom att snacka en massa skit.. och plötsligt har World War III dratt igång!

Aja, vi får väl se. Trots att jag och Älskling tjafsar mycket mer nu och speciellt efter att han flyttat till L, varför skulle han flytta dit? Men aldrig, aldrig har jag varit orolig att våra gräl ska gå för långt.. vi eller jag är bara envis.. vi pratar inte.. dryga sms... och sen har vi en eller flera minstsagt kalla samtal och sedan blir vi vänner.

Skillnaden är att när vi är tillsammans så blir alla dessa "onödiga små gräl som bara är till för att man vill att de ska va där", (skumt) dessa försvinner helt då man är tillsammans för då inser man ganska snabbt hur onödigt det är att gräla när man kan göra annat.... !?

Ännu en tisdag.. på fredag ska jag till Västra Frölunda och jag är väääldigt nervös.. info helg inför lumpen i januari! To be continued....♥

Saknar min älskling och längtar sjukt mycket tills jag får träffa honom om 10dagar då jag ska upp till L....

Ha en bra dag... (kanske någon som läser detta om en 100 år you never know! ♥

 

Ps! Gubben var en riktig FRANKERINGGUBBE, en trevlig sådan.. och jag hade pajjat maskinen ... de hade läckt ut en massa rödfärg... uupps!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0