Åka bil med någon man inte känner.... ?

Då sitter man här igen..♥
Har ätit frukost med mina kära kollegor och gått postrundan, nu är det svara i telefon för hela slanten!
Pratade med min älskling igår... han bad om ursäkt och vi pratade ut (vilket kändes bra) allt var ju bara en jkla skitsak egentligen.. hans fel dock

Men det känns bra att få prata med någon, någon som saknar just mig och längtar efter mig.. det känns väldigt bra ♥

Igår var jag ute och sprang mitt eget coopers på idrottsplatsen i Lund... höll bokstavligt talat på att blåsa bort, det var helt sjukt.. och det flög kartongbitar bredvid mig i mörkret och jag stog till och med stilla i motvinden, jag kom INGENSTANS! Men jag var ute och sprang och jag mesade mig inte, det är det viktigaste!

Nu på fredag ska jag som sagt upp till Västra Frölunda på info helg inför lumpen. Och jag har fått kontakt med en tjej som jag inte helt vet var hon bor (super trevlig) och en kille från Kivik. Det var ganska intressant faktiskt.
Det var nämligen en kille som la till mig på Facebook och vi hade 5 gemensamma vänner som var helt, helt spridda från olika håll och kanter så jag tänkte "jag känner inte denna killen" och klickade bort hans vännerförfrågan. Men han la till mig igen och jag skrev ett meddelande och frågade vem det var... Han svarade då att vi skulle göra lumpen på samma ställe!

Världen är så jkla liten. Det bevisas genom de vännerna vi hade gemensamt. Han kände en tjej som gått på mitt dagis, en tjej som jag gick i samma klass som 6-9, en kille som gick i min parralellklass på gymnasiet, en kille som var med i katterevyn på min gymnasieskola och en tjej som jag konfirmerade mig med uppe i Nyköping som bor i Hbg! Är det inte sjukt...

Nog om det... jag har i allafall fått biljetter av "lumpen" upp till Gbg, men denna kille, Henrik smsade och sa att han skulle köra upp (wiie sällskap!)
Så nu ska han hämta mig här i Malmö efter jobbet på fredag och så ska vi köra upp....


Meen kan man verkligen åka bil i 3 timmar med någon man aldrig pratat med i telefon eller träffat!?
Jag får verkligen hoppas att man kan de... haha



Puss och kram L ♥


Kommentarer
Postat av: Mamma Anka

Det kommer att gå jätte bra!

O en sak till; din älskling ska passa sig, för hemma hos mig blir man jääääkligt förbannad om man inte sköter sina "Lulukort" rätt!

Men man ska inte bli förbannad, för man blir bara arg!

2009-11-20 @ 08:04:06
URL: http://hickamenicka.blogg.se/
Postat av: Lulu Carter

Hihi nu kan du läsa om mig och ja om dig... galet skoj de där... då gäller det att inte skriva nåt dumt ;)

2009-11-20 @ 11:14:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0