Vinterparadis med snö - nu ska jag titta på bilder från sommaren och längta (får man det)

Vaknar upp i ett vinterparadis... överallt ligger snö..
Granen i trädgården är snötäckt  och jag ser små söta kaninspår i snön....

Hur glad blir man inte då?

Tog långt tid att åka till jobbet i morse, speciellt när alla kör i 60 på motorvägen, men man kunde verkligen inte köra snabbare.. det var is underst och sedan snö ovanpå =livsfarligt!
Bra att folk kör försiktigt, vi vill inte ha några olyckor såhär i juletider....

Status:

  • Snö och fint utanför fönstret
  • Alla på plats på jobbet
  • B skottar snö
  • F ska köpa in vin till vinlotteriet, glögg, kakor och glöggtilbehör till glöggen på fredag (han är ute i god tid!)
  • A är glad och snygg i sin Odd Molly kofta (som alltid eller hur A) ;)
  • B är tillbaka igen, pigg och utvilad ;)
  • Jag är pigg idag, vilket är skönt
  • Jag och min älskling var ute och sprang 8km i snöstorm, så jag tränade igår!!
  • Alla julklappar är köpta
  • Julstämningen är på väg...
  • Over all ... en bra morgon! <3

Kör försiktigt idag!

Nu ska jag titta på sommar bilder och längta lite efter den... får man det?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0