Nedräkningen är här.. klackar eller inte klackar?




♥Herregud, vad har jag gett mig in på egentligen...♥


Ibland tänker jag så.. men jag ångrar mig inte.... inte än!

Tänk att frivilligt gå med på att få springa tills man spyr, man ska frysa, man ska va äcklig och ful hela tiden... duscha med killar, sova bland killar.... och tro mig man kommer få se mycket, mycket mer än man vill...
Haha, fräs och så ;)


Äsch,  så länge jag kommer att vara i OK form (vilket jag inte är nu BTW)
Idag är sista dagen jag jobbar heltid.. sedan ska jag jobba 12-17 några dagar innan jag rycker in....
och det betyder...... SOVMORGON! :)

I morgon is the BIG day... men jag vill helst inte prata om hur jag ska fira....
blir arg bara jag tänker på de... jag säger bara : killar, killar suck!

Efter jobbet måste jag fixa med min klänning, svart tubklänning som måste sys in.. sen till den stora frågan...
höga klackar (och få snygga ben) eller låga skor (och få en lite skönare kväll)




Klackar eller ej..?



Nå, mina svarta klackar (scorett) eller mina "vita" Kawasaki....... 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0