Lumpen... och tjej... och FRÄS!

Detta fenom av kvinnor som bestämmer sig för att kliva in på männens teretorium för att på något sätt bevisa både för sig själv, men även för alla andra att: JAG KAN OCKSÅ!

Jag är sån, helt klart och det skulle jag aldrig förneka. Men detta är självfallet inte den enda anledningen.

Jag längtar efter att få träffa nya människor, få fysiska utmaningar och även psykiska... Få springa i stridshinderbanan tills jag spyr (okej nu överdrev jag lite)...  fightas och allt annat som lumpen kommer ha att erbjuda. Det kommer vara tungt, det kommer vara för jävligt... jag kommer säkert gråta.. känna mig som en liten myra som blivit trampad på...uppäten och sedan fått komma  ut den andra vägen... Smutsig och äcklig kommer jag vara... och se hemsk ut... !

Jag kanske kommer lukta som det gjorde i Mamma Ankas bur när Berra ätit Jambalaya ...  (haha)


Lumpen och jag kommer säkert att bli bästa vänner den dagen jag muckar och allt är över... då kommer jag säkert komma hem till Lund, sätta mig ner i soffan och gråta för att jag vill tillbaka...


Men tänk va mycket jag kommer få uppleva, jag, Mikaela och boysen... (okej några tjejer till)

Mikaela och  hennes mamma hade haft en diskussion om fenomenet duscha tsm med killar...
Mamman hade då sagt att det var värre för killarna (vilket även jag anser)
Mikaela hade då frågat varför, och mamman svarade:
Ja, ne men när killarna tittar på er kommer de säkert att få FRÄS!

Haha, detta fantastiskt roliga ord, jag höll på att kissa på mig som jag skrattade...
Visst har jag hört ordet stå-fräs... men FRÄS!

Jag ne vi kommer nog få se liiite mer än vad vi vill, så mycket är säkert...

Nedräkningen har påbörjat... (inte för att jag har någon koll)
Mitt liv är just nu otroligt tragiskt... det är löpning, gå med kängor och ryggsäck, gymma, intervaller och simning... och sedan sova mycket och äta mycket och se till att festa lite så man kan träna på helgen.... JIPPIE!

Jag överlever nog...



Jag, lumpen och mr FRÄS!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0