Kyligt, frost, sol = underbart ♥

I lördags morse vaknade jag upp... solen sken det var frost på gräset och på träden och i luften singlade små
vita saker ner som bäst går att beskrivas som små vita dun..

Men det var snö! ♥

Det är första gången på riktigt länge som jag blivit så otroligt glad, samma sekund som jag vaknar. Jag sken som en sol! Och jag var trots allt tvungen att gå upp vid 8 snåret för jag och söta lilla mormor skulle till Helsingör på julshopping!

De 4 år som vi åkt till Helsingör på julen har denna varit den absolut finaste. Kan tilläggas att det var inte bara vi
som hade tänkt tanken att åka en tur till Danmark... det var proppfullt med människor på båten.

Men med solen, frosten och kylan kunde inget förstöra mitt humör!

Fick shoppat de sista presenterna, min kära bror, berra och fredrik och emelie kan nu glädjas åt något fint till jul :)

Sedan köpte jag även en klänning och en jätte söt kofta till mig själv, till jul eller nyår ...

Idag var det tungt att gå upp.. var i Skrylle igår och sprang först en mil.. vilade lite och gick sedan en mil med 17.8kg i ryggsäcken...

Kändes bra då.. mindre bra idag haha! Dessutom punktering på cykeln i morse .. underbart!



Idag kommer min älskling hem och då får jag
förhoppningsvis någon att mysa med ikväll!

Längtar!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0