Köpa ny klänning eller rota fram en gammal i garderoben..!?

Idag sitter jag här och spanar lite på klänningar.
Ska man köpa en nyklänning till jul/nyår.. eller ska man ta en man hittar i garderoben?

Visst är det alltid roligt att köpa nya kläder.. speciellt om man har något man ska gå på!
Inte för att jag har något speciellt att gå på .. men någonstans måste jag väl vara på nyår?

Hittade en väldigt speciell klänning på Nelly.se ... men jag tycker den är skit cool...
lite så cool-söt om en klänning kan vara det...

Den var inte jätte dyr heller 399kr och sedan typ 30kr i frakt..

Men jag vet inte.. det är inte direkt så att mitt sparande går så bra så egentligen borde jag nog ta en gammal blåsa i allafall.... Och sedan kommer jag säkert få felstorlek, eller så sitter den jätte fult... nu vet .. skicka tillbaka .. och frakten måste man då helt plötsligt betala igen!



Men var den fin?



Puss ♥







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0