"Känner vi varandra?" - "Nä, men vi skulle kunna lära känna varandra"

På juldagen den 25:e, var jag på jul-damn på Mejeriet. (Timbuktu var också där!)
Jag gick dit med min bror, min kusin, min andra kusin och hennes pojkvän...

Kvällen var skit kul, bra drag och jag träffade jätte mycket folk jag kände, vilket var jätte roligt!
Jag hade fått i mig en hel del både på förfesten i baren och sedan förfesten på Helsingkrona med A kompisar.

Jag och min kusin Jeanette hade skit kul, vi dansade och festade och hamnade nästan i slagsmål?!
Det roliga var att det var hon som började mucka tillbaka och inte jag! Haha!
De var världens fulaste kille som bara tryckte undan oss när vi stog nästan längst fram när Timbuktu spelade..
Jeanette skällde då ut honom på norska och han bara log sitt extremt fula leende.. då j-vlar blev det liv i luckan...

Han bara fortsatte knuffa oss och stog där med "sina" tre tjejer och bara var så ful man kan bli...
Killen som var kortare än jag och utan tvekan svagare fick kämpa ganska hårt och tillsist gick väl något snett och han stog och knuffade mig med raka armar (inget diskret som tidigare)... slås mot en tjej - KOM IGEN!

Då kom troligen någon kompis till honom och sa till honom att sluta och vi bestämde oss för att ge oss iväg...
Vissa människor vill man bara slå.. och han förtjänande det verkligen!!

Jag och Jeanette begav oss till baren där jag visade hur man snabbast fick köpt en drink (där var helt fullt med folk!) Vi sprang fram där, trängde oss lite, lite och jag viftade sedan fram med kortet (inte mitt haha)
Vi fick våra drinkar och vi hade betalat 95kr var för en drink blandad av någon som är allt annat än bartender..

Då till kvällens händelse..
En kille bara tar tag i min kusin och drar henne till sig... Hon tittar förskräckt på honom och på mig och säger:
"-Känner vi varandra?"
Killen svarar:
"-Nä, men vi skulle kunna lära känna varandra"

Jag visste inte om jag skulle skratta eller gråta åt den stackars pojken!

Då kommer min kompis Emelie och bara drar iväg henne och säger:
"-Så gör man inte i Sverige!!"






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0