Idag är jag.... ♥

trött, sliten.... ännu mer trött

och längtar galet mycket efter min sköna mjuka säng (som jag inte kommer få besöka på minst 7 timmar)

Jag vill ha mys, godis, en stor kopp te, en mjuk filt och en tänd brasa...

Och nu har jag 2,5 timmes jobb kvar, 13minuters gång i iskall vinterkyla, stå och vänta på bussen (allt ifrån 0 minuter till 20min) 20minuters bussresa, 8minuters tur på cykel (uppförbacke!)... STRESSA STRESSA... på med badkläder, in i bilen... (om det finns någon annars blir det cykel).. hämta upp en kompis... till Delfinenbadet... simma, simma, simma, dyka, dyka, dyka.... sedan upp, duscha... lämna av kompis... hem... duscha igen!?, ÄTA!... Gå med kängor?.... SUSSA!!!


Ball dag!?


Jag dör



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0