Ibland vill man bara krypa ner under täcket igen och hoppas att ingen märker att man är borta...

Så kände jag mig i morse...

Jag har blivit så klen och har hela tiden ont överallt.. - VAD ÄR DET SOM HÄNDER MED MIG?
Jag vet inte vad jag ska ta mig till... onda fötter, ont i ena ögat så ja inte kan sminka mig... usch, usch, usch...

Jätte jobbig dag igår... var bara trött och hade ont.. jag har blivit så klen!
Gick till bussen i snöblandat regn, kom hem till min pojkvän och fikade ... och resten av kvällen spenderade jag åt att tycka synd om mig själv...

Dessutom hade jag inte tränat .. (ångest!).. hade inte städat mitt rum.. vilket gjorde att min kvinnliga övermakt inte var särskilt glad på mig... hade inget smink till morgondagen och inga kläder att ha på mig... UNDERBART!

Jag tycker.. att vill man krypa ner under täcket så ska man få göra de..
för då blir allt mycket bättre! Och dricka varm choklad med grädde och marshmallows...
Älskling är hemma.. vilket är jätte mysigt .. men han åker till Sälen redan på söndag (varför?)

Idag måste jag träna... usch... måste, måste träna...


Korta fakta:

Plats:
Mitt vaktmästeri
Tid: 10.15 visar klockan
Väder: Jkla snöstorm ute
Humör: Hm..trött .. ont i ögat.. annars lever jag


Ha en underbart mysig dag under täcket ♥









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0