Gissa vad man får för sms kl 02.35!!

Ibland blir jag så j-vla trött på människor. Visst att studenter är ute mitt i veckan och festar medan vi som jobbar ligger och sussar snällt, men någon måtta får det va!

Man får inte störa, ringa eller smsa de som ligger och sover!

Jag hade en fullspäckad dag igår, sprang 1 mil, var och solade (för första gången sen vad... februari?) bakade till mina kära kollegor, tvättade och putsade kängor och gympaskor (och säkert 1000 saker till). Sedan gick jag och la mig vid kanske 11 och det tog ganska lång tid och somna...

02.35 vaknar jag av att jag fått ett sms från min pojkväns mobil... inser väldigt snabbt att det inte är han som skickat smset och funderade faktiskt för en sekund om han och hans polare som var ute igår i Linköping spelade sån SMS-roulettte som de gör på aftonbladetshemsida.

I smset står följande (varning för sexistiska uttyck.. påhopp?):

Du är en jävla hora.. Jag ska knulla..
Dig i röven.. Know till city grillen nu!
Fattar du!


Först blev jag klart chockad...fattar ju att det inte var skickat från min pojkvän men tänkte bara vilka jävla idioter umgås killen med!!!?

Jag skickar då ett svar:

Jätte kul att vakna av ett sånt sms, tack verkligen!

(märk sarkasmen)

Sedan kommer det värsta, jag kan inte somna om!!! Och jag är dessutom hungrig så att det ärligt känns som om jag kommer att avlida om jag inte äter något nu, nu, nu!
Jag ligger kvar i en timme och försöker desperat att somna om... utan resultat..
går upp, gör en macka, äter min macka.. dricker lite vatten.. och gör slutligen ett nytt försök!

Och nu är jag riktigt förbannad på min pojkvän som har sådana idioter till vänner, som för det första väcker mig...
för det andra gör att jag inte kan somna om... och för det tredje, överhuvudtaget skriver sånt skit, på skoj eller allvar spelar ingen roll!
 
Skickade därför något sms till mina kära
b-friend.. där jag gjorde det kort och klart att detta inte var okej (mer än så säger jag inte)
Sedan fick jag några patetiska förlåt-sms med att det var en kompis till honom som skulle skicka smset till någon David....alltså att det skulle ha skickats fel av den anledningen.

Förlåt mig men David!... okej vad kan man tänka sig att jag heter på hans mobil....
Antingen så heter jag någon på L.. alltså mitt namn något... eller något med Älskling... bla bla bla...

David, L, Älskling... kommer INTE efter varandra i en adresslista det är en sak som är säker...
och då säger ja bara vilken j-vla idiot som smsar och väcker mig med ett SÅNT sms! Kom igen...



Slutligen vill jag bara berätta om en ball händelse som inträffade igår!
Min kära vän sedan länge ringer mig och bara gissa, gissa vad som hände igår...

Jag förstår ju då genast att tjejen som INTE haft så stor erfarenhet av killar (och ni förstår då vad jag menar)...
blev uppraggad (eller raggade upp) en kille då hon var ute och följde med honom hem.
Hon var förstås otroligt lycklig med sitt första One-night stand.

Men... sedan inser hon att hon ska lämna blod dagen efter och bara SHIT! Man får inte lämna blod om man har en ny sexparter de första 3månaderna eller vad det är...

Hon ringer då blodcentralen och bara:
Hej, jag kan inte ge blod idag för jag har haft eeeh... PARTNERBYTE!
Hahahaha... så kan man också kalla det!


Ha en bra dag

Lisenloppan♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0