Fredagkväll....

Ligger i soffan i källaren med en varm filt,
ett glas rött och tittar på idol...

Låter lite fancy ändå.. men är det detta jag vill?

Ne, jag skulle ju ut och festa ikväll och ha kul! Vad hände där liksom?

Som alltid när jag är sugen på att gå ut så vill inte mina kompisar... 1000 olika ursäkter..
När en vän festar hela veckan och har lovat att gå ut på fredagen och sedan ligger hemma
bakis och vill ha hemma kväll med föräldrarna, är inte det lite dåligt? Hon vet att jag bara kan
gå ut på helgerna eftersom jag jobbar!

Vet inte hur denna kväll kommer skiljas från någon annan vardagskväll... och det är jätte trist!





 

 

Imorgon ska jag till Helsingör på mysig julshopping...
och det gör mig glad ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0