Extra julklappar...

Det finns 2 personer i mitt liv som alltid ställer upp och som alltid har ställt upp...

Men på den senaste tiden har de räddat mig på så många sätt, för att få ihop min
vardag, hinna till doktorn osv. osv...

Jag får alltid låna bil av mina föräldrar när jag behöver det. Denna  veckan har det blivit
väldigt många ggr...

I måndags hade jag ont i både fot och arm (jag menar verkligen), då sa pappi att jag
fick låna hans bil....

I tisdags skulle mamma jobba hemma och sa då att jag kunde låna hennes bil...

Idag så försov jag mig 1 timme! och skulle kommit fruktansvärt sent om jag åkt buss...
Och fick låna pappas bil och kom i tid!

Ibland så uppskattar man inte personer tillräckligt mycket. Men nu har jag bestämt mig...
Mina två  ♥ förtjänar extra julklappar i år...

Därför ska jag ikväll till Nova Lund...

Jag har redan köpt julklappar åt dem men jag tänkte att jag skulle köpa ett Kanebo läppglans till mamma
och en ansiktsbehandling  till Pappa!

 

Lyxigt men de är de värda!

Mina små ♥

(jag säger inte alltid detta till dem, men jag tycker väldigt mycket om dem)

 

Tips på lyxig present till något ♥ ... Len Hud har ett erbjudande på ansiktbehandling 60min (kan anpassas för killar och tjejer, unga som gamla) för 295kr
Finns i många städer i Sverige




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0